donderdag 5 november 2009

Hiep hoi

Ik ben ontzettend moe. Ondanks dat we een uurtje eerder gestopt zijn op m'n stage ben ik toch nog kwart over vijf thuis. Stomme tering files en mensen die links blijven rijden en pas aan het eind invoegen, VAL DOOD. Hehe not really, maar ze zijn zo enoying.

M'n zusje was gister jarig en dus staat er een stuk gebak in de koelkast, maar ik kan het niet opeten, omdat ik zo met patje, annemiek, tim, dennis en stephanie uit eten ga. Lekker BBQeeeeen, yiheee! Ik heb er zin an! :)

En ik heb een kikker gekocht en hij is grappig. Hij ging dood drijven vanochtend en ik dacht dat hij dood was en toen ik hem prikte deed die niks. Teleurgesteld en verdrietig pakt ik m'n schepnet en guess what? Hij zwom ineens zo snel hij kon. Teringkikker. Eros de kikker.

En nu ga ik me snel klaarmaken, want straks vol(vr)eten!
Kussies!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten