woensdag 10 maart 2010

Slechte eigenschappen

Mensen die over één of meerdere van onderstaande eigenschappen bezitten, moeten direct afgeschoten worden:

- Baggy broeken op je reet
- Schelden met 'kanker'
- Een eigen taal ontwikkelen
- Stoer doen d.m.v. sigaretten en dan ook nog eens het woord 'affu' gebruiken.
- Muziek via hun mobiel luisteren en dan helaas ook op het hoogste volume
- En die muziek bestaat dan voornamelijk uit 2pac, nederlandse hiphop, 50cent
- Geloven dat ze door deze eigenschappen ook daadwerkelijk stoer zijn. En zich daar dus naar gedragen a.k.a. vechten, uitdagen van hun 'vrienden' :')

Ja, er stonden twee jongens bij mijn bushalte bij de HES nog wel. Ze moeten dus op de HES zitten of op de universiteit. De universiteit sluit ik sowieso uit. HES eigenlijk ook, maar goed, die zullen ze waarschijnlijk nooit af maken. Ik irriteeeeeeerde me kapot. Serieus, die mensen gaan naar school, maar waar voor. Alsof je zo ooit kans maakt op een serieuse baan met dat gedrag. Aaaargh.
Irritatie to the fullest!

PS. Ik ben er 100% van overtuigd, dat mensen die ook maar één eigenschap van bovenstaande lijst bezitten, nietsnutten zijn, waar de maatschappij weinig tot niets aan heeft.

PS II. Ik ben opgelucht, haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten