maandag 27 december 2010

Liefde en verslaving

Mijn grote liefde is...nagellak.
Kan er geen genoeg van krijgen, en nadat ik deze kerst weer 3 nieuwe nagellakjes erbij kreeg, was het tijd om te inventariseren. Het resultaat: 53 nagellakpotjes in verschillende kleuren. Hihihihi.

















Alle drie-en-vijftig potjes.

















De 'aparte' herfstkleur-achtigen.


















Groentinten.

















Blauwtinten.


















Paarstinten.

















Roodtinten.

















Nogmaals rood.

















Alle rozetinten. Het verbaasd me btw dat ik het meest heb van roze, want ik draag amper roze.

















Donkerroze tinten.

















Iets lichtere roze tinten.

















Lichtste roze tinten.




















Oranjetinten. (Voor zomer/wk/ek/koninginnedag)

















De geen echte kleuren nagellakjes.


















Naturel en witte nagellakjes (vooral voor french manicure)

















En nog 1x alles. Ich liebe mijn nagellakcollectie!

1 opmerking:

  1. LOL, ik ga binnenkort ook maar eens tellen.. en beter leen je me een paar kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen