maandag 27 juli 2009

Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel



Ja, dit wordt me een weeeek. Ik moet ten eerste veel werken; vandaag, morgen, overmorgen en zaterdag. Ten tweede heb ik een huishouden, omdat mijn ouders + zusje op vakantie zijn, en ik dus alles netjes moet houden. Maarrr, ik kom dus na mijn werk thuis (net) en ben te moe en lui om alles op te gaan ruimen (nu). De waterpijp staat dus nog op tafel, de koffer voor mn neus, de glazen op tafel en op het aanrecht wacht een berg afwas. Om maar niet te spreken van mijn werkkleren die in kreukels liggen i.p.v. netjes opgevouwen en die ik dus morgen moet strijken.

Ik lig hier dus op mijn rode bank te wachten op m'n liefje, die pas 1 uur vannacht klaar is. Donderdag wil ik een feest(je) gaan organiseren en ik heb al 19 man uitgenodigd, maar mijn huis is nogal petite. Dus ben benieuwd. En ik weet niet wat ik moet doen. En wat ik moet kopen. En noem maar op, maar goed ik zie het wel. De mensen zijn uitgenodigd en daar begint 't mee.

Planning voor deze week is voorlopig:
- Vannacht met patje knuffelen.
- Morgen: werken en daarna chillen en filmpje kijken met marcella
- Woensdag: werken sowieso
- Donderdag: partytime dus
- Vrijdag: waarschijnlijk heel veel opruimen en uitslapen en lui zijn en misschien een boze buurman te woord staan. Oh en 's avonds feestje denise?
- Zaterdag: werken en bijna tenerife
- Zondag: inpakken for life
- Maandag: VAKANTIE TENERIFE

Oh en de grote relatietest is begonnen, want de komende twee weken slapen ik en patrick elke nacht samen. Oftewel, ik heb net uitgerekend 16 dagen in totaal. We gaan nu nacht 3 tegemoet. Ik zal jullie up to date houden over alle ruzie's en dergelijke. Nee, grapje, die hebben we niet. Anyway, het wordt wel even kijken hoe dat gaat lopen de komende twee weken. Twee weken, elke nacht samen. Waarvan tien dagen straks 24 uur per dag samen. TENERIFE HERE I COME.

En nu ga ik lui weer series kijken en waarschijnlijk niet opruimen.
Uitstelvirus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten