vrijdag 24 juli 2009

En nog maar één nutteloze post dan maar.

Een kort verslag van Walibi, ook al is het vier dagen geleden, het was leuheuk! Gelukkig was de Goliath kapot (lol).

Waar ik ingeweest ben:

- 2x el condor
- 2x superman
- 2x flying dutchman
- 1x robin hood
- 1x die paal
- 2x el blabla, dat waterding met die ronde bootjes
- 1x boomstammen

En dat was het geloof ik? Of ik ben vergeetachtig.
Anyway, het was gezellig, daarna nog onbeperkt spareribs gegeten voor €11,50!! Mmmm

De rest van de week is zo supersnel voorbij gegaan, dat ik niet eens meer weet wat ik allemaal gedaan heb.
Maandag -> Walibi dus.
Dinsdag -> Dood, veel geslapen, gewerkt en supervroeg klaar dankzij noodweer, 's avonds met patje film gekeken.
Woensdag -> Ehhhh, ik heb werkelijk geen idee, maar 's avonds wederom gewerkt + weer vroeg klaar. Oja wel, ik heb in de tuin gelegen, want het zou 27 graden worden..of was dat dinsdag? Anyway, 's avonds naar annemiek waar we een filmpje gingen kijken en chillen onder het genot van een drankje, alleen ik was te dood voor woorden (geen idee hoe het kwam, want had genoeg geslapen). 's Nachts in de regen naar huis gelopen met patje en daarna mijn bedje ingekropen.
Donderdag -> Stadddd

En vandaag dan even naar patje geweest en verder NIKS bijzonders gedaan, echt te lui voor woorden. En ik ga lekker ook niets bijzonders meer doen, want ik ga straks luieren en tv kijken. Een luie vrijdag mag!
ooit heb ik meer te vertellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten