zondag 18 oktober 2009

Been

Tijden die ik nooit vergeet en waar ik absoluut geen spijt van heb.

En nog veel belangrijker; de tijd die ik nu met patje meemaak is ge-wel-dig. Ik heb het beste vriendje dat er bestaat. De eisen die iedereen stelt aan een perfect vriendje (humor, verzorgd, lief en zorgzaam) daar voldoet mijne aan! I love him..

Und dat was 't slijmie gedeelte van vandaag.
Nu back to reality; ál mijn lichtoogjes zijn opgegeten, zelfs de grootste! Mijn horrorvissen zijn agressief als de tering, godverdomme. Dus even afwachten en nieuwe vissen halen, damnit.

Halloween week is drukdruk, maar leeeeuk.

En nu ga ik fotos van parijs kijken van mn zuster.

Kusjes for everyone
xx

2 opmerkingen:

  1. Beck! Ik blog! Ik ga trouwens stuk om je blogtitel! Xie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fausja, waarom kan ik niet reageren op je blog? En ik ben blij dat je blogt, want je blijft de beste blogger..you're the best in writing lol, can't wait to read! :]

    BeantwoordenVerwijderen