zaterdag 24 oktober 2009

Luckier THAN ever

Denk ik zo.
Alles gaat goed of lijkt goed te gaan, i don't care, i feel good.

Megastuk taart op vandaag en als ontbijt shoarma, na een avondje bier. Ik denk dat dat ongezonde ook wel weer goed voor me is hihi. Te lang gezond gegeten, time for fatness! Oooooo luck is on my side, want ik bedenk me nu dat er twee kinderchocolaatjes in m'n tas zitten! Lang leve het vriendje die z'n geld vandaag heeft gespendeerd alsof hij de lotto heeft gewonnen, aan allerlei (nutteloze?) dingen als kinderchocolade, yogho, kruidnootjes en .. shoarma for breakfast =)

Good things:
- Ik ben vrij na iets van 9/10 dagen achter elkaar gewerkt te hebben
- Vanavond een uur langer slapen!
- Eros Ramazzotti komt diccccchtbij.
- Ik heb volgende week lang weekend
- I don't know, lots more.


Bad Things:
- Ik heb expeditie robinson gemist, lang leve de herhaling morgen.
- My white horse has broke down, maarrrrr ik kan nu wel m'n droom beginnersauto kopen; le fiat! Dus ik ben nu haastig aan het zoeken en bedenken waar ik de resterende beetjes geld vandaan ga halen om een geweldige fiat te kopen.

YES I WANT


Geef het me! Met voorkeur aan de kleur zilver en anders blauw of zwart. I want!
En Eros, maak je borst maar nat hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten