dinsdag 29 december 2009

I love christmas

Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel cadeau's gehad haha! En heeeel veel eten! En heeeel veel plezier! En heeeel veel liefde! Het was great! :)

- Een senseo, lang leve de cappuccino's die ik nu ga drinken.
- Nagellak x2
- Een makeup/toilettas
- Een boek (komt een vrouw bij de dokter, omdat ik dat als nepnederlander nog niet gelezen heb)
- Sims 3 wereldavonturen (ik hou écht van mijn perfect boyfriend)
- Armbandje x2 (1 zilveren en 1 van pink ribbon)
- Celebration boxes van cadburry's x2 ! (L)
- Cadburry's chocolat buttons
- Dekbedovertrek x2 (wit en paars)
- Looooots of chocolat
- Haarelastiekjes
- 6 paar sokken
- Monopoly wereldeditie

En..verder..weet..ik..het..even..niet.
Haha, gosh, ik heb teveel gekregen.

Anyway ik ga zo m'n nichtje vermomd als georgina verbaan op tv kijken, m'n boek lezen en sims spelen.

Morgen a full day; patrick, work, marcella.
Donderdag nog 4 uurtjes werken (9-1, help) en dan het nieuwe jaar in.
Ik hoop dat 't een veeeeeeeeeel beter jaar wordt dan dit jaar! :)

Bij deze alvast allemaal:

★ ★ ★ EEN GELUKKIG 2010 ★ ★ ★

PS. als jullie niks meer van me horen, is 31 écht mn ubergeluksgetal ever geworden en ben ik millionair en leef ik ergens op Mauritius.

BE BLESSED!
x

tot volgend jaar..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten