vrijdag 1 januari 2010

A new day, a new year, a new beginning

Ik ben dood, haha. Gister was ge-wel-dig, al was het einde niet echt waar we op zaten te wachten en einen bischen triest, maarrr verder was het great. Het jaar kon niet beter beginnen haha! Oja, jullie kunnen weer stoppen met slijmen, want ik ben geen miljonair geworden. Ik heb zelfs géén euro gewonnen. Ik ben het er niet mee eens, want dat kan niet op mijn 'geluksdag'. Maar de staatsloterij dacht en denkt hier anders over hehe. Geld maakt niet gelukkig, zullen we maar zeggen.

Een nieuw jaar, nieuwe kansen.
Things to do:
- Een spaarrekening openen en véél geld sparen.
- Inschrijven bij woonvisie or whatever.
- Vakantie boeken
- Veel tripjes maken
- 21 worden!
- Mijn horrorvis(sen) afmaken als die blijft leven.

Het zit namelijk zo..ik heb een vis, een betavrouwtje. Ik heb twee betavrouwtjes eigenlijk, maar ééntje is wél oke. De ander is samen met mijn witte Molly een seriemoordenaar. Ten eerste hebben ze maanden terug al mijn blauwlichtoogjes doodgebeten (10 stuks!). Ik dacht toen dat dat kwam omdat deze visjes heel klein zijn. Toen maanden later (deze week) tot mijn verbazing mijn betaman dood op de bodem lag, dacht ik dat hij ergens aan overleden was. Hij zag er wel vies uit (zijn lichaam was doormidden geboord). Maandag heb ik een nieuwe betaman gehaald, want mijn betavrouwtjes kunnen toch niet zonder een man (dacht ik). Nadat de kersverse betaman in het aquarium gegooid werd, duurde het zo'n 10 minuten voordat mijn betavrouw en de witte Molly de actie inzette en met zijn tweeën de betaman in gingen sluiten. Nu staan betamannetjes erom bekend agressief te zijn, dus ik maakte me weinig zorgen, hij kon die twee andere wel aan. Al snel bleek dat ik geen gelijk had en hij zichzelf niet kon redden tegen twee vissen. Ze bleeeven hem achterna zitten en hij bleef wegzwemmen en zich verstoppen. Hij heeft 2010 niet mogen halen. Ik vond hem vanochtend op de bodem van mijn aquarium, door midden gescheurd, doodgemaakt. Ik haaaaat mijn horrorvissen. Maar gelukkig heeft hij ook klappen uitgedeeld (denk ik), want mijn betavrouw (één van de moordenaars) ziet er pijnlijk en niet helemaal oke meer uit. Hoop dat ze doodgaat, kut seriemoordenaars.

Het was zo vies dat patrick (die zich toch al niet helemaal oke voelde omdat hij vroeg op moest hehe) bijna over zijn nek ging. My fishtank is a battlefield.

Ik ga nu iets doen, vraag me niet wat, waarschijnlijk niet veel.
Want morgen begint 't harde werk + stageleven weer.

Over 4 weken naar centerparcs, over 6 naar rome. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten