maandag 25 januari 2010

Planning planning planning

Ik ben zooo goed in plannen.
En zooo slecht in het uitvoeren van die plannen.
Ik loop al achter op mijn planning voor m'n stage (waarbij ik ook mijn stageverslag al af wou hebben op stage deze week, zodat ik volgende week voluit kan relaxen).
Helaas pindakaas.
Anyway, verder was mijn plan om vanavond te tae bo-en, maar geen zin om de kou door te gaan.

Maargoed!
Plans for this week:
Di t/m donderdag - keihard werken op stage om alles af te ronden.
Donderdag - laatste stagedag en taart eten
Vrijdag - winterefteling (again) + werk (omdat mijn collega's niet collegiaal zijn)
Zaterdag - Werken + beren spareribs o.i.d. eten op werk (denk ik)
Zondag - Vriendje omhelzen en inkopen doen voor centerparcs!

En dan maandag centerparcs!
En die dinsdag op woensdag komen annemiek en tim langs :D
En dan nog maar heeeel kort tot Rome.
En de zomer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten