donderdag 21 januari 2010

We are the world

Vandaag voor het laatst met mijn stagebegeleidster gewerkt..Echt vreemd, want had er heel de dag niet aan gedacht (wij allebei volgens mij niet) en opeens was het moment daar. Wauw, ik haat afscheid nemen van ALLES. Ik ben er altijd slecht in geweest, ik ben veel te emotioneel voor afscheid. Anyway, nu moet ik nog vier stagedagen en dan zit het erop..Aan de ene kant jammer, aan de andere kant heerlijk. Weer lekker uitslapen en weer terug naar het relaxte studentenleven.

Haïti geeft me een kerstgevoel, iedereen is lief en de saamhorigheid komt naar boven. Zo zie je maar dat het wél kan in Nederland. Anyway door alle mensen en bedrijven die geld gegeven hebben aan Haïti ben ik overgehaald.
Ik ga nu 15 euro overmaken naar giro 555. Het is toch wel fijn om te weten dat er dan iemand rondloopt die ik een hygiënepakket geschonken heb.

Anyway ik ga douchen, nagels lakken, mezelf fris en fruitig maken, casanova kijken en natuurlijk 't geld overmaken.

Koes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten