dinsdag 5 januari 2010

Relaaax

Nog 3,5 week en dan is het chilltijd. Centerparcs, eventjes school, Rome, vakantie. Sounds very good. Oké, ik heb effectieve dingen gedaan deze week (deze eerste twee zwaaaare dagen!). Hostel voor Rome is geboekt. Spaarrekening is geopend met geld erop. Boete is betaald.

Nu nog een vakantie vinden voor de zomer; portugal, griekenland, egypte, turkije, sicilië, what to choose!? Ik ga dus even verder checken! Leeeuk leeeuk, heb er nu al zin in!!


Oja en ken je dit; je hebt een vreselijk verschrikkelijk afschuwelijk nummer gehoord ergens in gooood times. Dit keer was het 'whatcha say' van Jason Derulo. Het is helemaal geen leuk nummer en/of goed, maar omdat ik het gehoord heb tijdens oud en nieuw in fijne staat, vind ik het nummer nu heeeel fijn om te horen :'). Why?! Omdat het me gelijk aan oud en nieuw doet denken haha. What did you say!?



PS. mn blog moet ook geupdate worden, de lay-out dan, maar ik heb geen zin.
Es tút - mir leid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten