zondag 10 januari 2010

Winter wonderland

Ik heb voor het eerst sinds mijn geboorte geen winterdepressie. How come? Ik begin de winter leuk te vinden! (Op de gladde wegen, beslagen ruiten, niet kunnen fietsen, kou etc. na) Maarrr ik begin het echt leuker te vinden. Dat komt omdat er ook nog leuke dingen in de winter zijn en als je je warm aankleedt merk je weinig (lees: minder) van de kou!
Sneeuwpoppen maken en sneeuwballen gevechten houden = leuk.
Rollen met vriendlief door de sneeuw 'sneeuwhappen' = leuk.
Schaatsen = echt leuk.
Snert = lekker.
Warme chocomel = ook lekker.
Wit wijntje na het schaatsen en zoute stengels, celebrations, chocolaatjes en nichtjes en neefjes zien = nog lekkerder.
Vallen = minder.

Haha ik hoop dat het wel stopt met sneeuwen, ik word er gek van en het verpest het ijs! Ik wil schaatsen! Ik hou van mijn kunstschaatsen. Mijn vader noemt ze ku(ns)tschaatsen. Ik ben nog maar twee keer gevallen dus ik vind dat ik geslaagd ben. Haha, de laatste keer dat ik gevallen ben (vandaag) was wel het grappigst. Ik gleed uit en schoof vervolgens de sneeuw in. Maar it was fun! Alleen jammer van het kutte ijs, dus beter stopt het snel met sneeuwen!

Ik heb vannacht de meest confronterende droom EVER gehad. Ik dacht dat bepaalde dingen uit mijn leven waren (oke, niet weg, maar toch). Maar blijkbaar denk ik er nog steeds aan. Jeetje, ik werd verward wakker.

En nu ga ik snel douchen voordat mijn eten klaar is, want vriendlief komt zo, maar (zoals gewoonlijk) ben ik weer te laat begonnen met mezelf in orde maken. Aaah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten