donderdag 11 februari 2010

I want my brunch, mister crunch.

Dammit, ik heb vandaag een xxl drukke dag. Ik moet mijn huiswerk maken, een eindpresentatie in elkaar zetten, mijn gehele stageverslag proberen af te ronden, kamer opruimen en aquarium verschonen. Mijn tas legen (ja het is een rommel) en het liefst ook mijn auto legen (ja, dat is nog ergere rommel). Daarbij wil ik vanavond Tae Bo-en en het liefst ook nog naar de kapper. En dan moet ik ergens ook nog een gaatje vinden (=maken) om met nens plans for ROME te maken!! :D

Maar tot overmate van ramp is er geen ontbijt/lunch = brunch in huis.
Ik wou mijn boterhammetjes smeren is er geen boter. Ik heb ALTIJD 3 pakken boter in huis!? Ik wou een lekker warm eitje koken, zijn er geen eitjes. Ik heb ALTIJD eitjes in huis. En nu kan ik me dus niet concentreren..

Zucccccht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten