vrijdag 5 februari 2010

Shattered and time flies when you're having fun



Stage is finito.
Het was leuk, leerzaam en gezellig.
Het was ook vermoeiend om elke ochtend op tijd op te staan, maar i did it.
Ik ga 't best wel missen.

Anyway, het studentenleven is weer begonnen.
Vorige week vrijdag ben ik naar de winterefteling geweest met Roel, Ashly en mn vader. We zijn 6x in de vogelrock geweest, 2x in de python, 2x in de bobslee, de fata morgana, de droomvlucht, carnaval festival en we hebben geschaatst. Wie weet zijn we in meer attracties geweest, maar dat weet ik niet meer. Zie hier de foto's.












Maandag was het eindelijk tijd om naar centerparcs te gaan.
Het was zeeeeer leuk, alleen ben ik nu superrrrmoe.
We hebben vooral veel gezwommen, softijsjes met chocoladedip gegeten, gechilled en films gekeken. Dinsdag/Woensdag kwamen Annemiek en Tim langs en hebben we gegourmet, gechilled, gedronken en gelachen. I love it.














En natuurlijk heb ik deze XXL blog gemaakt, omdat ik eigenlijk aan school moet werken. Helaas ben ik trés moe en heb ik weinig zin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten