zondag 16 mei 2010

Get rich or die trying

Na zo'n vier weken vrijwel schoolloos geweest te zijn, moet ik er vanaf vandaag weer aan geloven. Morgen moet ik weer half negen op school zijn. Aangezien het WK voetbal over minder dan vier weken begint, betekent dit dat ik nog minder dan vier weken heb om te zorgen dat ik he-le-maal bij ben (liefst voorloop) met school en het leren van m'n tentamens. Want één ding is zeker..als 't WK begint (en het lekker weer is) komt er weinig van leren. Zesssss weken bikkelen en dan wat tentamens maken en dan zomervakantie! Het schooljaar is sneeeeel gegaan. En dan kan ik eindelijk aan m'n laatste schooljaar beginnen. Ben 't echt zat, wil werken en money, money, money.

Okay, enough talking.
Nu moet ik een planning in elkaar flatsen, waar ik me dus ook aan zal moeten kunnen houden. Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten