zaterdag 8 mei 2010

Money, money, money

Must be funny. Woeeehoe, ik heb de afgelopen 2 weken m'n maandloon al verdient en volgende week moet ik weer ongeveer 34 uur werken, dus geld stroomt binnen. Yeeeh, zo gaat het sparen beter dan beter! Enige jammere is dat m'n 'vakantie' eraan gaat. Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik eigenlijk onofficieƫl al bijna 4 weken vakantie heb, hehe. In die vier weken heb ik maar 1 les hoeven bijwonen. Eigenlijk nog een dag, maar toen was ik ziek/moe/lui/lekker weer etc. :) En nu moet ik maandag weer 1 les en dan ben ik weer een week vrij. Woehoe, lijkt net zomervakantie..alleen dan zonder zon, goddammit.

Morgen moet ik weer eens sportief gaan doen. Haha, ben zeeeeeer benieuwd hoe het met mijn conditie gesteld is hehe. Dat wordt lachuuuuh.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten