dinsdag 25 augustus 2009

Change of plans

Goedemorgenmiddag.
Het is potjandriedubbeltjes al 13.00. Ik wou vandaag naar de kapper, maar aangezien ik pas over 12en (!) wakker was, gaat dat niet meer lukken vandaag denk ik. Er staat nog meer op m'n lijstje wat ik deze week gedaan wil hebben, maar de tijd begint te tikken. Vrijdag moet ik alweer werken, zaterdag ook en dan is zondag m'n laatste vrije dag voor het harde leven gaat beginnen. Donderdag zou ik voor patrick gaan koken (een 3 gangen menu), dus dan heb ik ook niet zo heel veel tijd en morgen zou ik met hem gaan chillen (in ieder geval tot een uur of 3/4), dus heb ik daarna nog wel heel eventjes maargoed. Slim is dus om vandaag zo veel mogelijk te doen..inclusief kapper, maarrrr ja.

Wat moet ik deze week doen?
  • Agenda kopen
  • Kapper
  • Zorgen dat de bas m'n tijden goed heeft staan
  • De weg naar m'n stage uitvogelen en leren (haha)
  • Stagehandleiding, contracten, spullen etc. uitprinten en klaarleggen
  • Einddatum stage wijzigen


Hmm, zo klinkt het wel weinig, dus moet wel te doen zijn! Ik wil ook nog de film van Tenerife afhebben en misschien een aquarium kopen (inclusief een kleine verbouwing van m'n kamer), dus moet even kijken.

Anyway, het is tijd voor een heerlijke brunch, een douche en een begin aan deze dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten