donderdag 20 augustus 2009

Tre metri sopra il cielo





Ik heb heeeeerlijk gefitnesst (of gefitnessed?) en nu ik gedoucht ben, voel ik me echt heerlijk. Heerlijk vermoeid, heerlijk fris en ik ga zo wegzwijmelen bij een heerlijk romantische film of serie. Ja, ik moet nu een keuze maken uit de film die ik al 10x gezien heb geloof ik 'Tre metri sopra il cielo' wat de allerliefste film is die ik ken en met een hete italiaan in de hoofdrol en de italiaanse taal, hangt het slijm altijd uit m'n mond bij die film óf ik ga wat afleveringen kijken (of de film) van 'Sex and the City'. De beste serie ooit, waarbij ik me zéér betrokken voel. Hihi, god ik weet niet wat ik moet kiezen. Het kan ook allebei?

Anyhow, ik ga de snacks erbij pakken (ik heb het er net afgetraint, dus het kan er weer bij!) en wegzwijmelen bij wat dan ook. Het belooft in ieder geval goed te worden :]

1 opmerking:

  1. Hoi, ik heb jouw blog via google gevonden. Ik was op zoek naar de films "tre metri sopra il ciel" en het vervolg "ho voglia di te".
    Mag ik vragen waar jij de film hebt gekocht? Ik ben er ook naar op zoek.
    Zou je willen mailen naar m.looij23@hotmail.com
    Alvast bedankt.
    Ciao, Michael

    BeantwoordenVerwijderen