zondag 2 augustus 2009

What to do?

Oké, morgen dus op vakantie, maar vandaag moet ik alles zo'n beetje geregeld hebben. Aangezien ik ook nog alleen thuis ben, moet ik er ook voor zorgen dat het gehele huis netjes achterblijft.

Anyway, wat ik nog moet doen:
dit lijstje kan me helpen, zodat ik niks vergeet


  • Was(jes) draaien -> het meeste is al gedaan.
  • De was opruimen inclusief strijken etc.
  • Huis opruimen -> ook al bijna klaar
  • Stofzuigen + dweilen
  • Afwas
  • Schildpad schoonmaken + eten geven
  • Cavia schoonmaken, eten geven + aan astrid overdragen
  • Online inchecken
  • Koelkast etc. leeghalen, zodat er geen schimmels gaan leven
  • M'n kamer opruimen en stofzuigen
  • Lijstje maken met wat ik mee moet nemen
  • Inpakken dus, duh.
  • Berichtjes achter laten voor m'n vader; adres, ophalen etc
  • Prullebakken legen
  • 14.30 Kijken wat Feyenoord van haar eerste wedstrijd bakt
  • Alles opladen; ipod, telefoon, camera, etcccccc
  • Nagels schoonmaken, knippen, lakken etc.
  • ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten