vrijdag 21 augustus 2009

Pep me op!



Oftewel .. tirame su.
Ik heb anderhalf uur geleden (ofzoiets) de tiramisu in de koelkast gezet en nu wachten maar. Hij ziet er in ieder geval goed uit, dus wat ik hieronder getypt heb over zelfkennis is dus niet waar! Hij ziet er perfect uit en ik kan niet wachten om hem te proeven. Ik moet in ieder geval tot 22.00 wachten volgens het recept en ik las op internet van echte italianen dat het het best 12 uur in de koelkast kan staan, minstens. Dusssss..Maar ik weet niet of ik me zolang kan inhouden. Alhoewel ik ook aardbeien met gesmolten witte chocolade en versgeklopte slagroom heb staan. Yummy, Hurray voor het maandelijkse feestje!



PS. morgen ga ik paella proberen te maken voor patrick.
PS2. met m'n fair trade cacao help ik niet alleen mezelf en mijn maandelijkse festijn, maar ook de arme boeren! Hooray voor mij, ik maak de wereld een stukje beter op deze manier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten