maandag 24 augustus 2009

Moe, luiheid en gekke ideeën

M'n raam staat wijdopen, m'n licht uit en m'n deur open en toch heb ik het warm. En het maakt me nog luier dan ik al was. Ik heb in 't zonnetje gelegen voor een uurtje en ook dat maakte me er niet energieker op. Ghehe. Anyway het was een fijn weekend; heel het weekend met patje geweest. Zaterdag hebben we een kleine botsing gehad en hebben we de auto van Nathalie van Idols geraakt, oh dear (ik moet eerlijk bekennen dat ik haar niet kon/ken), maar gelukkig zaten er alleen wat krasjes op. Verder Paella gemaakt met rotte gamba's, IEUW..ze stonken. Het was dan ook geen succes. Gelukkig zijn we die avond niet naar Sunset Grooves gegaan, wat ik wel wou, maar luck was on our side. Vooral als ik de verhalen lees over de gore treinen onder kots, spuug, ingetikte ramen en chaos, ben ik blij dat ik heeeerlijk in m'n bedje lag. Zondag zijn we gaan zwemmen in de Fakkel. Het zwembad in Ridderkerk. Ja, die van het nieuws met die aanrandingen. Anyway, ik was er al jaren niet geweest en het was vreemd en leuk er weer te zijn. Jammer dat het water vergeleken met Tenerife zo warmachtig vies voelt en er overal van die irrante herrieschoppers zitten, maar verder was het okeeee.

Nog één vrij weekje en dan begint het leven weer. Dan begint m'n (nog niet goedgekeurde) stage. Dat moet ik dus eigenlijk deze of uiterlijk volgende week eerst even gaan regelen, voordat ik straks voor niks stage loop. Ennnn..ik moet vrijdag weer beginnen met werken. Haha na een maand freedom voelt dit niet fijn. Al heb ik wel weer zin om weer een zinvol leven te leiden haha. Niet zo nutteloos al was dit ook heeeerlijk.

Oja, ik wil een aquarium. Denk ik.. Ik ben aan het passen en meten, maar het staat niet bij m'n kamer, maar ik wil er ook éééééén!

Last but not least; Feyenoord staat 1e. Yeeeeeeeh! Nu hopen dat ze dat een 'tijdje' (tot het eind van het seizoen) volhouden, maar ik betwijfel het. Anyway 0 doelpunten tegen na vier wedstrijden verdient een groot applaus.

En nu?
Nu ga ik beginnen aan de Tenerife film en proberen het londen filmpje te uploaden op youtube.

Een fijne avond lieve mensen
KUS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten